Klacht: Unfullfilled order

op 08 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I ordered and paid for two ticket to the Jimmy Carr show. These were purchased on-line on 28th September for the show on 9th October.

They say in there advertising that tickets will be sent out one week before the concert. Today 8th October, I still have not received the tickets.

These were a birthday present for my son.

Gewenste Oplossing:

I would like the tickets to be e-mailed to me today or my money back.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear mrs. McGivern and mr. Cunliffe,

We haven't received notifications for new cases on this website for a while. Therefore we would like to close your open case.

Unfortunately we weren't able to deliver the tickets, we have canceled the order and refunded the orderamount.

Met vriendelijke groet,

Het team van Ticket Tribune

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. Victor Cunliffe