Klachten over Ultimoo

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Ultimoo in de categorie Incassobureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 32 klachten nodig voor een plaats in de categorie Incassobureaus

100%
18 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
18 klachten opgelost
4.3 /10
13 stemmen
13

Tijdslijn

Incasso

Klacht van op 10 september 2018 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Heb het openstaande bedrag netjes overgemaakt aan Fedex Express zoals dit aan was gegeven in de eerste brief. Vandaag (10-09-2017) een brief ontvangen om een verhoogd bedrag binnen 5 dagen na dagtekening (07-09-2018) over te maken. Terwijl desbetreffende brief pas bezorgt... Lees meer

Aanmaning niet aan ons geadresseerd maar wel bij ons afgeleverd in Groningen. Geadresseerde was Friesland, Hallum. Vervolgens brief met ons adres erop. Gokje van Ultimo? Wij hebben geen idee wat er is afgeleverd door DHL. DHL weet het kennelijk zelf ook... Lees meer

Vage brieven in onbegrijpelijk Nederlands

Klacht van op 31 mei 2018 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Ik krijg dreigbrieven van incassobureau Ultimoo.. Wat er staat is een raadsel, het is meer Chinees dan Nederlands. Bellen er naar toe heeft geen enkele effect, dat is net zo onbegrijpelijk als hun brieven en je wordt niet serieus genomen.... Lees meer

Herinnering van een abonnement die we niet hebben

Klacht van op 28 mei 2018 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

We schijnen ergens een abonnement op te hebben? Wij hebben geen idee waarop, maar we krijgen er een herinnering van via ultimoo. Het staat er ook niet in waarvan het moet zijn. Er staat alleen: Abonnement tm 3e kwartaal 2018 En daar moet... Lees meer