Klacht: Uitzetting van ombouw vaatwasser

op 04 juli 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Keuken uit 2014.
In de rechterbovenhoek van de voorkant van de keukenkast waar de vaatwasser in staat is een stuk van de kast uitgezet.
Dit gemaild aan de klantenservice van Piet Klerks. Volgens de klantenservice is dit vochtschade en valt buiten de garantie.
Piet Klerks stelde dat ik altijd twee uur dient te wachten alvorens de vaatwasser te openen. Dus ik kreeg de schuld van verkeerd gebruik zonder dat daar enig onderzoek door een monteur is gepleegd. De twee uur wachttijd
wordt tegen gesproken door de gebruiksaanwijzing van Siemens. Daarin staat letterlijk dat je na een tijdje de vaatwasser mag openen. In de bijgeleverde gebruiksaanwijzing van de keukenfabrikant van mijn Nexit 125!keuken uit de fabriek van Schuller Duitsland staat letterlijk dat je na 30 minuten de vaatwasser kan openen.
Achter mijn factuur van de keuken zit een brochure met gebruikersvoorwaarden en onderhoudsvoorschriften en garantiebepalingen van Piet Klerks. Hierin staat beschreven dat je de bijgeleverde gebruiksvoorschrift van de leverancier dient op te volgen. Nergens staat beschreven dat je 2 uur dient te wachten met het openen van de vaatwasser. Ik heb gevraagd om een monteur om te komen kijken waardoor deze schade dan ontstaan is of dat het om een productiefout kan gaan. Dit mag niet voorkomen bij een kwaliteitskeuken die Nexit 125 is legde ik de klanterservice voor. Zij beaamde dat ik i.d.d. een kwaliteitskeuken heb gekocht. In de brochure staat dat ik 5 jaar garantie heb op de keukenmeubelen.
Ik kon wel tegen betaling van 150 euro een monteur langs laten komen. En de 150 euro zou verrekend met de de kosten van vervanging, die volgens de offerte € 415,90 bedraagd.
Piet Klerks houdt star vast aan het feit dat vochtschade niet onder hun garanrie valt en dat ik dit maar moet claimen bij mijn verzekering. Dit vind ik absurd!
Ik vind dit een slechte service van Piet Klerks! Die verschuilt zich achter vochtschade valt buiten de garantie en de kosten zoveel mogelijk laten verhalen door de verzekering van de klant. Toch zou ik graag zien dat Piet Klerks mij te gemoet komt, dit is immers geen goede reclame voor Piet Klerks! Laat zien hoe service gericht jullie zijn want mijn handen jeuken om mijn onvrede te uiten op social media. Dit zal ik niet doen tot ik een reactie mag ontvangen waaruit blijkt dat Piet Klerks klant tevredenheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel heeft staan.

Gewenste oplossing dat Piet Klerks deze ombouw op garantie laat vervangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Piet Klerkx

3 maanden geleden - Beste mevrouw van Rosmalen, Dat is heel erg vervelend om te vernemen dat het een en ander niet naar uw tevredenheid loopt. Wij hebben dit opgepakt en bekijken welke mogelijkheden er eventueel zijn. U hoort zo snel mogelijk weer van ons hierover. Met vriendelijke groet, Luc - Webcare Piet Klerkx Keukens

Reactie van de melder van de klacht annekevanrosmalen@hotmail.com

3 maanden geleden - Beste Luc van webcare Piet Klerks, 14 dagen geleden heeft u gereageerd op mijn klacht met de mededeling dat ik zo spoedig mogelijk nog een reactie op mijn klacht zou krijgen. Tot op heden niets van Piets Klerks vernomen. Wanneer gaat u hierop reageren? Klant 20514054845

Alle klachten die gemeld zijn door annekevanrosmalen@hotmail.com