Klacht: uitzetten grens

op 06 december 2017 over Kadasterdata in de categorie Taxatie

ik had kadasterdata opdracht gegeven van de originelen perceel grenzen.

nu hebben ze deze uitgezet maar dit lijken wel grenzen van een lucht foto af te komen ze kloppen helemaal niet met de werkelijke grenzen.

heb hier contact overgehad en volgens hen klopt dit?

heb in middels contact gehad met kadaster en het klopt dat de grenzen op de kaart zoals hun die gebruiken niet kloppen.

ik vind dit een beetje bedrog zo kan ik ook grenzen uit zetten via de bekende gegevens opvragen en hier zelf maten aan koppelen en dit dan grenzen noemen?

ik zou graag het volledige betaalde bedrag terug zien.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kadasterdata over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kadasterdata in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kadasterdata een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kadasterdata

Heeft op 06 december 2017 om 11:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Erg vervelend dat de meting niet correct uitgevoerd is volgens u.
Het perceel is niet uitgezet op basis van een luchtfoto, dit is niet mogelijk.

Na overleg met onze landmeter hebben wij toch besloten het volledige bedrag aan u te gaan restitueren.

Onze excuses voor het ongemak. Wij verwachten de klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

In deze zullen wij u verder informeren per e-mail.

Kadasterdata klantencontact

Heeft op 06 december 2017 om 11:56 geantwoord

Het word niet opgelost de land meter is op padgestuurd met de niet juiste gegevens

Bericht van Kadasterdata

9 maanden geleden - Geachte heer Goverden, Wij hebben de kosten voor de meting en het inmeetverslag reeds aan u gerestitueerd. In deze hopen wij​ hiermee​ de klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Kadasterdata klantencontact

Alle klachten die gemeld zijn door G0t3ch4882