Klacht: Uitvallen van telefoon

op 13 september 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

in de afgelopen twee weken doet mijn telefoon (acer) erg raar met opladen. voorheen pakte hij elk snoertje en laadde hij perfect op. alleen de laatste weken is het zo dat het heel moeilijk is om op te laden. Gisteren (12-9-2017) is mijn telefoon helemaal uitgevallen. hij startte ook niet meer op. hij heeft de hele nacht aan de oplader gelegen, en vanochtend is er nog steeds niks veranderd. heb al van alles geprobeerd met knoppen indrukken en batterij verwijderen uit de telefoon. maar niks helpt

ik ben tevreden als de telefoon weer normaal kan opladen en dat mijn telefoon ook weer op een normale snelle manier kan opladen zonder uit te vallen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte johannes5, We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Het is uiteraard vervelend als uw telefoon niet meer oplaad. We willen u graag van dienst zijn. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken. Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 29 september 2017 om 16:55 geantwoord

Geachte johannes5,

Wij zien dat u inmiddels verder bent geholpen door ons contactcenter.
Een derde heeft voor u het toestel aangemeld voor reparatie, wij hebben geen verdere gegevens doorgekregen op het moment van contact

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen
e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door johannes5