Klacht: Uitvallen en slechte ontvangst

op 11 augustus 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

De telefoon valt weg tijdens gesprekken. Gaat soms wel over maar is niet op te nemen.
Ondanks het feit dat telefoon is opgeladen is deze geregeld niet te activeren.
Heel vaak is eveneens de wifi niet te activeren als er er free wifi beschikbaar is.
Soms helpt het om de batterij eruit te halen en er opnieuw in te stoppen.
Ik heb begrepen dat deze klacht inherent aan de Acer telefoon is.
Ik heb veel apps en informatie gewist in de hoop de telefoon beter te laten functioneren maar dit hielp niet.

Als de telefoon normaal te activeren en op te nemen is.
En als ik normaal van free wifi gebruik kan maken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte Sonietta Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw toestel. We willen graag kijken wat we voor u kunnen doen. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om u zo van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte Sonietta, Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. Daarbij is aangeraden de recovery uit te voeren, er is hiervoor een email met instructies naar u verzonden, indien er nog vragen zijn dan kunt u reageren op de email van onze medewerker. U kunt ons ook bereiken via de telefoon: 0900 2020767 (80 cent/gesprek). Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 07 september 2016 om 09:48 geantwoord

Geachte Sonietta,

Een van onze medewerkers heeft met u contact gehad, en u een aantal tips om dit probleem te verhelpen. We hebben van u mogen vernemen dat het probleem nu is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email van onze medewerker. We zijn ook telefonisch bereikbaar via 0900 2020767 (80 cent/gesprek).

Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sonietta