Klacht: Uitvallen

op 26 september 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Hallo Acer.

Ik heb een probleem ik heb sins 2 weken een laptop of iets langer..

Alleen ik heb nu een probleem zodra ik de laptop aan zet en ik zit er 5 min niet aan gaat die of op zwarte beeld of hij start zich opnieuw op..

Wat kunnen we hier aan veranderen….

Want ik word er niet vrolijk van als je zelf ook begrijpt

Nieuwe laptop en die het wel goed doet zonder uitvallen ofzo want ik heb het idee dat deze Acer laptop al eens gebruikt is

En ik heb vroeger al Acer gehad en dat ging ook niet goed 9 jaar gelede en nu dacht ik nou toch naar proberen maar helaas zelfde gedoe word altijd gek er van

Ik stuur foto van de laptop onderzijde mee

En ik moet hem nog betalen naar op deze manier betaal ik niks er aan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte S.schellingerhout, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw laptop steeds uitvalt. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om te zien wat wij voor u kunnen betekenen in deze. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht S.schellingerhout

1 maand geleden - is goed als jullie me kunnen bellen is beter kan geen foto sturen via hier helaas

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte S.schellingerhout, Hartelijk dank voor uw reactie, Wij hebben uw verzoek bij onze agent neergelegd, deze zal u zo spoedig mogelijk bellen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 28 september 2017 om 11:18 geantwoord

Geachte S.schellingerhout,

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels via email te woord gestaan.

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door S.schellingerhout