Klacht: Uitschrijving naar aanleiding van uw mail d.d. 10 juni 2016

op 13 juni 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Op 10 juni jl. hebben wij bij Woonnet Rijnmond gevraagd hoelang wij ingeschreven stonden en onder welk nummer. Dit nummer zijn we bij verhuizing kwijtgeraakt. Op 10 juni jl. heeft u mij, in een mail laten weten dat wij sinds 9 juli 2012 zijn uitgeschreven uit Woonnet Rijnmond omdat wij gedurende 3 jaar geen wijziging hebben aangebracht in onze gegevens.
Wij hebben daar geen bericht van u ontvangen dat wij werden uitgeschreven.
Wij vinden dit niet netjes en verzoeken u daarom ons weer in te schrijven met behoud van de opgebouwde jaren, i.v.m. het zoeken aangepaste woonruimte om dichter bij de kinderen te wonen. Wij zijn nu ruim 70 jaar en willen graag in de omgeving van onze kinderen zijn.

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

J.C.M. Overdevest

Gewenste Oplossing:

Nieuwe inschrijving, met behoud van opgebouwde jaren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jokehanso