Klacht: Uitschrijven

op 27 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb een tijdje geleden mij uitgeschreven voor deze site. Nu ontvang ik een brief van de deurwaarder dat ik een achterstand heb met betalen en moet nu €59.95 terug betalen.

Hoe kan dit terwijl ik mij heb uitgeschreven bij jullie.

Als ik vanaf nu niks meer hoef te betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw premium account is actief geweest van 23-10-2016 t/m 26-02-2016. U heeft tijdens uw actieve account een incasso laten terugboeken. Dit betreft de incasso van februari. Wij hebben u daar meerdere e-mails over verzonden en geen betaling mogen ontvangen. Wanneer wij de betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen zijn wij genoodzaakt u over te dragen naar Stopdedeurwaarder.nl, dit word ook in de factuur aangegeven die wij u 4 maal hebben verzonden per e-mail. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dewiawuy