Klacht: Uitje naar keuze

op 14 augustus 2016 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Waarom moet ik een datum invullen voor een uitje? En waarom voor 4 personen in een keer? De keuze is ook waardeloos. Deze prijs slaat WEER nergens op. Bonnen om ergens in te wisselen waar je eigenlijk altijd moet bijbetalen of uitjes die veel te ver weg zijn… Vaak nog parkeerkosten en van reiskosten maar niet te spreken. Heb een poosje geleden mijn 2e rekeningnummer opgezegd omdat alle prijzen jaren lang na verhuizing, die ik doorgegeven heb, bij mijn oude woonadres bezorgd zijn. De prijzen van mijn andere rekeningnummer kwamen WEL aan. Pas na opzeggen omdat ik NOOIT meer een prijs kreeg werd ik benaderd door jullie en hoorde ik dat er vele prijzen naar het verkeerde adres gestuurd werden. Na een lokkertje weer lid geworden … Zwaar teleurgesteld. Ik neem aan dat ik weer per direct op kan zeggen. PS ook de VIP kaart krijg ik nu op dezelfde naam…. Gebeld… Kan veranderd worden maar dan zijn de prijzen daarna ook voor die persoon. ??? Eerst jarenlang mijn prijzen naar het verkeerde adres …. Schijnt allemaal normaal te zijn. En al die mensen die zogenaamd alleen voor het goede doel meespelen. Onzin. Natuurlijk steun je die ook maar je wilt ook wel eens een GELD bedrag winnen. Ik ben daar eerlijk over. Ach kijk op marktplaats. Dan weet je genoeg

Als ik me niet meer beetgenomen voel....het is alleen maar loten kopen loten kopen... Je word doodgegooid met mails of een extra winkans... Waarop? Ben chronisch ziek en kan niet ver reizen voor een of ander uitje waar ik ook nog veel geld aan uit moet geven om er te komen en gelijk met 4. Niet iedereen heeft die mogelijkheid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arinevanj