Klacht: Uitje naar keuze

op 24 juli 2016 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tweemaal een lot met daarop een cadeaucode ontvangen voor / een uitje naar keuze. Ik kan wel inloggen naar de Bankgiroloterij, maar vind nergens de aansluitende site, waar ik mij cadeaucode kan invullen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag jullie hulp daarvoor, ben overigens geregistreerd sinds vandaag.

Ben tevreden wanneer ik jullie aanbod ook echt kan toepassen en dus een dag kan boeken met de code

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danka Husken