Klacht: uitgeschreven terwijl middels electronische wijziging door mijzelf dit wilde voorkomen

op 26 mei 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Geachte hr/mevr. een poos geleden kreeg ik van woonnet via , ik meen, email, dat mijn inschrijving in mij zou komen te vervalen.
Ik heb via mijn woningcorperatie Havensteder vernomen dat , als ik inlogde op mijn account van woonnet, er bijv een wijziging zou laten uitvoeren en dit , indien er echt geen wijzigingen zouden zijn , opnieuw een wijziging zou moeten uitvoeren, maar dan terug brengen naar de oorspronkelijke staat (Er bestond, maar bestaat meen ik nog steedsgeen mogelijkheid rechtstreek een knop,” verlengen zonder wijzigingen”

Ik heb dus gehandeld volgens wat ik te horen heb gekregen bij Havensteder, ik kreeg echter geen e-mail bevestiging van inlog/cq wijziging
maar dit stond ook zo niet beschreven dat er terugkoppelling zou komen.

Mijn verzoek aan u; graag een soort knop te ontwikkelen in een electronisch formulier, waar op gedrukt kan worden voor een verlenging, waarbij een bevestiging per e-mail komt naar de klant

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door quoadis1