Klacht: Uitgescholden

op 28 december 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik heb zaterdag 23 december bij Etos Heemskerk een makeup-revolution palet gekocht als presentje voor kerst! Normaliter koop ik altijd make-up van makeuprevolution, maar dit palet was zodanig slecht dat deze niet te onderscheiden is van een palet van de action, die 1 euro is. Dit oogschaduwpalet had 144 kleuren en was 17,50,-. Bij het openen en swatchen van de kleur kwam er geen enkel pigment vanaf en korrelde het zo van je huid af! Ik heb de dag waarop de Etos na de kerstdagen opgebeld om dit verhaal uit te leggen, maar dat het palet wel even open was geweest om te testen, anders had ik op voorhand natuurlijk nooit kunnen weten dat het een extreem slecht palet is. Eenmaal opgebeld kreeg ik een dame aan de telefoon “die makeuprevolution zelf voor mij zou mailen”. Later die dag zou ik teruggebeld worden, de winkels waren allang gesloten en niets…. Vandaag is mijn moeder even naar de winkel gegaan om te vragen of ze nu al wat wisten en om het feit dat ze zouden bellen, maar dit niet deden. Tot mijn verbazing kreeg mijn moeder de wind van voren, is zij volledig uitgescholden en belachelijk gemaakt. Ik citeer: ” dan kom je hier toch lekker niet meer, mens. Je krijgt je geld niet terug” schandalig!! Ik ben nooit iemand die gaat klagen, maar dit was makeup van zulke slechte kwaliteit dat eens de eerste keer moet zijn. Zo brutaal, achteraf bleek dus dat ze helemaal niet gebeld hadden. Ze hebben niets met mijn klacht gedaan. Ik vind dat dit niet zo kan blijven, zelfs de collega”s schrokken ervan!

Wanneer mijn geld wordt teruggegeven.

(Zie foto, alle donkerste kleuren op mijn arm en je ziet bijna niets. Ook een paar lichte kleuren, maar die zie je niet eens!!! En dit moet "oogschaduw". voorstellen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Santiago1