Klacht: Uitgelachen

op 08 april 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vandaag bij praxis sliedrecht geweest.
Bij de kassa kwam het bedrag hoger uit dat ik had verwacht daarom vroeg ik hoe ze aan dat bedrag kwam waarna ze me begon uit te lachen toen ik daarop zei dat ik daar niet van gediend was begon ze harder te lachen waardoor ik boos werd waardoor de bedrijfsleider kwam omdat hij vond dat ik een grote mond had. Ik zei toen tegen hem dat ik niet uitgelachen wenst te worden waarom hij zei dat ik brutaal was sorry ben een vrouw van 44 en wordt uitgelachen door iemand van net 20 en dan ben ik brutaal.
Heb nog geprobeerd om het de bedrijfsleider uit te leggen maar hij liep gewoon van mij weg.

Sorry maar zulk gedrag accepteer ik van niemand ben vroeger al genoeg uitgelachen en als er niet eens naar mijn verhaal word geluisterd ben ik weg en kom niet meer terug.

Als de medewerkers manieren leren en misschien eerst nadenken voor ze iets doen of zeggen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hope1