Klacht: uitgave de gezondste eenpansgerechten.

op 21 juli 2012 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mevrouw,mijnheer,
in de aan u verzonden brief dd 140612 vermeldde ik u dat ik abusievelijk onderhavig boek tweemaal besteldde.
zodoende zond ik een exemplaar retour per post dd 160612.
de nota, die aan de verzonden verpakking, kartonnen doos,
gehecht was, ging eveneens retour.
het komt mij dan ook voor dat er terecht niet betaald werd
voor het teruggezonden exemplaar, daar er geen betalingsverplichting meer bestond.
ik denk dat u tot eenzelfde conclusie gekomen bent en een
herinnering als overbodig en niet als terzake zijnde be-
stempelt.

Gewenste Oplossing:

wilt u mij bevestigen datgene er in de laatste zin van mijn
klacht staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Readers Digest Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door boekenbestand wr