Klacht: Uitermate slechte service van zowel T-Mobile als Proassist

op 04 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Niet al te lang geleden heb ik via T-Mobile eens abonnement voor een Samsung Galaxy Note afgesloten. T-Mobile legde vervolgens de nadruk erop dat ik een verzekering er bij moest nemen. Echter wist ik niet wat voor een drama dit kon zijn.

15 mei is mijn telefoon ter reparatie opgehaald. Vervolgens heb ik maar zelf na 3 weken tijd contact opgenomen met proassist. Deze geeft aan dat het toestel niet te repareren is en dat ik een vervangend (dus niet nieuw) toestel krijg.

Ook meldt proassist dat zij hier geen leverdatum over kunnen geven omdat hun afhankelijk zijn van hun leveranciers.

Tevens heb ik op het forum van T-Mobile nog steun gezocht. Hier krijg ik te horen dat ze mij niet kunnen helpen en vragen ook of ik niet meer om steun wil vragen.

Directe link naar het topic:

Het nu nu bijna 2 maanden geleden dat ik mijn toestel ter reparatie heb verzonden.

Zowel T-Mobile als Proassist zijn na mijn mening belabberd in hun klantenservice.

Graag zo spoedig mogelijk een nieuw toestel (Samsung Galaxy Note).

Alle klachten die gemeld zijn door Maurmair