Klacht: Uitermate slechte service

op 29 juli 2016 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Wij hebben een nieuwbouwwoning en onze badkamer via Breman in Genemuiden laten doen. Bij oplevering bleken ze de verkeerde spiegel, verkeerde toiletknoppen, kapotte wastafel, een bad waarvan de kranen niet werkten, een douche zonder glaswand en de afvoer van de wastafel niet zoals afgesproken in een wandje opgeleverd te hebben. We kregen als antwoord dat ze voor alles een dag zouden afspreken om het te fiksen. Na 6 weken niks gehoord te hebben trokken wij toch weer aan de bel. Langzamerhand druppelden er mensen van Breman binnen waar eerst duidelijk werd dat de glaswand niet netjes aansloot op het afschot in de vloer en de vloer dus opnieuw bij de douche moest worden getegeld. Nog meerder slordige details en heel slordig werk wordt door hen geleverd welke te veel zijn om op te noemen. Voor de kranen van het bad kwam de fabrikant langs en na 3 minuten moest hij maar weer vertrekken omdat hij niet bij de buizen onder het bad kwam en niet zelf het bad mag afmonteren. Onze conclusie is dat dit bedrijf niet deugt qua planning en expertise. Bovendien krijgen we de impressie dat hun personeel slecht behandelt wordt want heel opvallend is dat ze stuk voor stuk onvriendelijk zijn en slordig werken.

Als de openstaande punten bij ons spoedig, netjes, goed geregeld en vriendelijk afgehandeld worden.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van Breman Installatiegroep

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Goerdin, Onze excuses voor deze late reactie. Vanwege een storing bij Klacht.nl zijn wij pas recentelijk op de hoogte gesteld van uw klacht. Is uw klacht inmiddels naar tevredenheid afgehandeld door de betreffende vestiging? Met vriendelijke groet, Niels - Breman Installatiegroep

Alle klachten die gemeld zijn door SGL