Klacht: uitermate slechte contact te krijgen, loon niet op tijd uitbetaalt

anti manpower op 26 oktober 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Wat een ramp van een uitzendbureau als je ze is te pakken krijgt wordt er van alles belooft maar komen het nooit na en dan heb ik het over de intercedentes van zwolle maar ook de afdeling klachten want ook die beloven van alles en ook van hun hoor je dan niks meer, overal moet je zelf achteraan gaan. in 6 maanden tijd 3 keer mijn loon niet op tijd betaald dan krijg je van die voorschotten waar je niks mee kunt. ben in gigantische problemen met mijn betalingen gekomen. Echt een rampzalig uitzendbureau

Niet, zit nu zo ver in de problemen met betalingen dat vergeef ik dat zooitje ongeregeld daar in zwolle en hun klachten afdeling nooit meer.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 26 oktober 2017 om 16:18 geantwoord

Beste Michael,
We vinden het ontzettend vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met Manpower. Op zowel 11 okt als op 20 okt heeft Manpower CARE jouw klacht ontvangen en is er op ons verzoek tussen jou en de betrokken collega\\\'s contact geweest. Begrijp ik uit jou bericht op klacht.nl dat het probleem nog niet naar tevredenheid is opgelost? We horen graag of we je toch nog verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet, Carmen van Manpower CARE

Alle klachten die gemeld zijn door