Klacht: Uitermate onvriendelijk personeel

op 08 april 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Zojuist was ik bij de Etos op de Amstelstraat in Amsterdam. Ik stond rustig te winkelen toen ik twee meisjes zeer luid pratend en bellend zich helemaal onder zag spuiten met parfum. Het halve flesje werd leeggespoten en de hele winkel rook daarnaar. Ik keek hen aan en kreeg meteen “is er wat of zo mevrouw?” op een zeer agressieve toon te horen. Vervolgens liepen ze naar het personeel achter de balie en gingen nog luid hun beklag doen over de dame die hen aankeek alsof zij dat niet mochten opspuiten, daar stond het voor en bovendien werkten zij nog bij die winkel dus dan mochten ze het helemaal. Ze moedigden hun collega aan om als ik zou afrekenen nog wat tegen mij te zeggen, waarop hun collega beaamde dat ze dat zou doen. De twee meisjes, die als ik het goed begreep geen vaste krachten waren omdat ze zeiden dat ze mogelijk nog eens samen zouden werken, gingen daarna weg. Hun collega, een dame met zwart haar, bleef achter de kassa.

Ik vind het personeel van Etos normaal altijd vriendelijk, maar dit was dusdanig onfatsoenlijk dat ik ben weggegaan en niets meer heb gekocht, terwijl ik mijn handen vol had met spullen. Wellicht was er een tekort aan personeel, maar deze drie "dames" zijn wat mij betreft echt niet van een kaliber dat in een winkel als Etos past.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mireille123