Klacht: Uiteindelijk nooit thuis bezorgd

op 27 september 2016 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Afgelopen zondag heb ik om 18.42 uur, via thuisbezorgd.nl, een bestelling geplaatst voor The Hen House. Normaal gesproken ontvang ik meteen na mijn bestelling een bevestiging van Thuisbezorgd.nl. Deze bleef deze keer uit. (gelukkig wel een screenshot gemaakt van mijn bestelling). Na 20 min zat het me toch niet helemaal lekker en belde ik met het restaurant om te vragen of ze de bestelling wel hadden ontvangen. De vriendelijke medewerkster gaf aan dat ze het wel hadden ontvangen, maar dat er een probleem was met de bezorging en dat ze me niet kon vertellen hoelang het zou duren. Ik besloot nog even te wachten. Rond 20.15 uur belde ik weer met de vraag of er al een update was. Nee, nog steeds niet en ze worden ook niet terug gebeld door Thuisbezorgd. Om 20.45 uur (we zijn dan 2 uur verder) bel ik ze weer op. Ze hebben nu wel een bezorger gezien, maar er waren nog 3 bestellingen voor me. Toen was ik er klaar mee. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling van €23.25 bij de The Hen House zelf op moeten halen. Toch wel erg frappant als je een bestelling plaatst op THUISBEZORGD.nl. Ik eis dan ook een financiële vergoeding hiervoor. Ik bestel vaak genoeg op de site en vind dan ook dat ik recht hierop heb.

Het eten was uiteindelijk, zoals altijd, heerlijk bij The Hen House. Daar geen kwaad woord over

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Odeth1983