Klacht: uiteindelijk 200 euro kwijt voor een bestelling van 48 euro afzetterij

op 12 december 2017 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een bestelling gedaan op het internet van dorovit van 48euro en ondertussen ben ik op vakantie vertrokken en de betaling na 3 maanden te laat betaald krijg ik een brief van swier cs dat ik 92 euro moet betalen gerechtsdeurwaarder dus ik betaal deze dus ben ik verlost van deze probleem neen dus krijg ik voordurend een email en een brief thuisgestuurd van tkb afterpay dat ik 95 euro moet betalen en zoniet dat ik 350 euro moet betalen dit kan toch niet eh een product van 48 euro bij dorovit gekocht en heb te maken met 2 incassos tkb en swier en heb te maken met dorovit en bralex wat is dit voor onzin heb op 1plaats iets besteld en heb te maken met 4 verschillende plaatsen dus heb ik 92 euro betaald en die 95 euro dus een bedrag van bijna 200 euro met al dat telefoon en gebel zelfs erover dit is puur afzetterij en belachelijk maar ik ga hierachter ik laat dit niet zo

Gewenste Oplossing:

1van de betalingen moet ik terug betaald krijgen dit kan niet er is ergens een fout of iets kan niet dat ik allebeide betalingen heb moeten betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 15 december 2017 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Osman Sahin,

Vervelend om te horen dat u dit probleem tegenkomt. De bestelling die u bij ons gedaan heeft, betreft 1 potje Detoxic. Bij het uitblijven van de betaling bent u uiteindelijk naar ons incassobureau Swier CS doorgestuurd.

Wij hebben niets te maken met het bedrijf Bralex. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u bij beide bedrijven een bestelling geplaatst.

Ik adviseer u om contact op te nemen met Bralex. Wij hebben uw betaling ontvangen en verwerkt.

Met vriendelijke groet,
Medewerker klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door bart55