Klacht: uitblijven reactie klacht

op 19 september 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 augustus jl. heb een klacht per mail gestuurd maar wacht nog steeds op reactie vanuit management.

Vanuit de receptie dezelfde dag wel keurig bevestiging gehad dat mijn klacht binnen gekomen is en er binnenkort een reactie zal volgen.
Helaas blijkt ‘binnenkort’ een ruim begrip bij het management.

Wij vierden onze trouwdag waarbij ik vooraf tijdens de reservering enkele verzoeken (ligging tafel, prosecco als verrassingsdrank) had ingediend . Geen van deze verzoeken (alsook mijn reservering) waren niet bekend bij de restaurantmanager maar hij bleek ook niet voornemens alsnog op te lossen ter plaatse.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een reactie vanuit van der Valk. Daarnaast zou een tegoedbon van voor de ongemakken passend zijn en hersteld men hierin weer het vertrouwen in de organisatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgen Tetteroo