Klacht: UITBIEDEN, NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID!

op 24 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Als reactie op mijn eerdere klacht van verkeerd geleverde batterijen moet ik constateren dat uitbieden op deze site beweerd dat het probleem is opgelost. ABSOLUTE ONZIN EN BESLIST ONWAAR. Hun oplossing bestond uit een mailtje met vragen, waarop ik precies heb uitgelegd, hoe en wanneer is de retour zending heb gedaan. Zoals is reeds gewent was, is hier WEER geen antwoord op gekomen.
De claim van UITBIEDEN dat er 99% van de klachten wordt opgelost, neem ik dus met een korreltje zout.
Mijn totale schade op dit moment is 11,85 EURO
Het is voor sommige niet veel geld maar voor mij als AOWer is het helaas wel. DUS UITBIEDEN, DOE ER E I N D E L I J K WAT AAN!

IK wil de reeds betaalde batterijen (24st AAA) hebben en ook de door mij gemaakte portkosten (3,85 Euro) retour hebben.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 27 januari 2014 om 09:25 geantwoord

Beste Uitbieder,

Wij hebben nog altijd de verkeerde batterijen niet mogen ontvangen. Echter gaan wij er maar vanuit dat hier iets fout is gegaan met de post en zullen u spoedig nieuwe set AAA batterijen opsturen.

Groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Arie-P