Klacht: uitbetalingen

op 08 juli 2016 over Axender in de categorie Reclame

zit al vanaf mei te wachten op een betaling loop al kranten vanaf 20 februari nog nooit wat ontvangen ook de afspraken die gemaakt word in het instructie boekje kloppen niet er staat dat er een afspraak word gemaakt om alle benodigde papieren voor een betaling op te halen ik zit nog steeds te wachten maar je hoort niks

als mijn kind zijn welverdiende vergoeding voor zijn kranten wijk heeft gehad niet pas aan het eind van de maand juli wand dan is hij al op vakantie geweest hij heeft juist een krantenwijk genomen om zijn vakantie te kunnen betalen maar nou kan hij niet eens op vakantie opdat hij niet uitbetaalt heeft gekregen
kan hij zijn vakantie niet betalen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 09 juli 2016 om 09:13 geantwoord

Beste Sandra, ik vind het zeer vervelend en hier zou toch een oplossing voor moeten zijn. Helaas kan ik je hier niet verder helpen omdat onze afdeling alleen maar bezorgklachten oplost. Je kunt contact opnemen met Axender Alkmaar op telefoonnummer 072-7514900. Zij kunnen je hier vast verder mee helpen. Succes.

Alle klachten die gemeld zijn door sandra 47