Klacht: Uitbetaling teveel geschatte kosten

op 11 oktober 2017 over Evides in de categorie Waterschappen

Beste,

Enige tijd geleden heb ik mijn meterstanden doorgegeven. Hiervan heb ik een foto gemaakt en toegestuurd. Echter is hierna gewoon hetzelfde kwartaalbedrag afgeschreven terwijl de kosten doorberekend zouden worden.

Hierover heb ik toen gebeld. “Excuses voor het ongemak” kreeg ik te horen. Dit omdat er nog niets was doorgegeven aan een andere afdeling.
Enkele weken later kreeg ik een brief toegestuurd met als datum 3 okt. voor de uitbetaling van 899€. Echter niets bijgeschreven op mijn bankrekening.

Wederom gebeld. Dit keer kreeg ik een meneer aan de telefoon dat het die desbetreffende week uitbetaald zou worden….uiterlijk vrijdag op mijn rekening. Vrijdag wederom gebeld….zou uiterlijk woensdag op mijn rekening staan.

Vandaag d.d. 11-10 weer gebeld. Nu staat het er uiterlijk a.s. maandag op.

Keer op keer krijg ik excuses! En mijn frustraties zijn dan ook niet naar de mensen van de klantenservice gericht aangezien zij alleen wederom hetzelfde te horen krijgen van de afdeling die de betalingen doet.

Dit is al de derde keer dat er een afspraak door Evides niet is nagekomen!

Wanneer afspraken worden nagekomen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A2017