Klacht: Uitbetaling holdback niet waargemaakt

op 11 januari 2014 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Ik heb voor een eenmalig evenement in oktober gebruik gemaakt voor idealbetaling via mijn aansluiting bij IcePay.

Ik heb daarvan 50% ontvangen, zijnde betalingen gedaan in september. De andere 50%, allen gedaan in oktober, krijg ik maar niet gestort. Ik heb inmiddels ca. 6 gebeld en even zovele keren een toezegging gekregen.

a. per omgaande uitbetaling van mijn geld
b. opzeggen abo per 1 januari 2014.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Beste mevrouw de Vries, Wij hebben kunnen constateren dat uw Holdback saldo ten onrechte nog niet vrijgevallen is en wij zullen dit vandaag in orde maken. De overdracht van het overgebleven saldo zal vandaag aangeleverd worden bij de bank, dus u kunt het vandaag of morgen op uw rekening ontvangen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ICEPAY Support Team

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 13 januari 2014 om 09:23 geantwoord

Beste mevrouw de Vries,
Excuses voor het ongemak.
ICEPAY Support Team

Heeft op 14 januari 2014 om 14:42 geantwoord

Ik ben blij dat het via deze weg zo snel is opgelost. Idem het voorstel voor afhandeling van punt b. (en daarvoor wacht ik nog even af of dat ook daadwerkelijk gebeurd).

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IcePay beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Travel to Clarity