Klacht: Uitbetaling en onprofessionaliteit leidinggevende

op 08 juni 2016 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Geachte directie,

Graag wil ik u op het volgende attenteren!
Bij u vesteging Trekpeister op Boswinkel Enschede zijn helaas onprofessionele leiding gevende dames neergezet mevr Svetlana Svidorenka Memic en Melanie Roes.
Mijn zoon van 16 jaar is door hun aangenomen voor werk hij heeft inmiddels meer dan 6 weken gewerkt en de salaris is nog niet uitbetaald aan hem.
Tevens de salaris per uur was €2,30 wat ik ook onder de CAO niveau valt en de afspraak was dat hij 16 pw zou werken maar hij heeft meer dan 40 uur pw gewerkt.
Nou met mijn besluit als vader heb ik hem direct laten stoppen met werken wegens een telefoongesprek met Svetlana Memic die heel onvriendelijk mij te woord stond en geen duidelijke antwoord heb gekregen en mij de haak op gedaan is wat is vindt dat het niet kan als leidinggevende voor de naam als Trekpleister.
Tevens antwoord op de vraag waar de salaris van mijn zoon blijft heb ik als antwoord gekregen moet je bij de hoofdkantoor zijn .
Graag vraag ik u dit op kort termijn te onderzoeken en mij op de hoogte hierover te stellen en de salaris zo snel mogelijk te betalen.
Naam van mijn zoon is Vitomir Paunovic burgerservicenr: 243099793

Ik hoop dat u bedrijf deze klacht serieus neemt en dat ik zo snel mogelijk een feedback ontvang zoniet zal ik helaas gebruik moeten maken van juridische stappen en een civiele procedure laten starten hoop dat het zo ver niet hoeft te komen.

Tot zover verblijf ik.

Hoogachtend D.Paunovic ( vader )
Tel 0613736807
dsprotectionnl@gmail.com

Als de salaris is overgemaakt van mijn zoon en als de leidinggevende hierover worden aangesproken.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DTP Security LTD