Klacht: Uitbetaling die ik niet krijg

op 05 augustus 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Goede avond

Ik heb een account gehad op unibet die opgeheven is , ik heb via de chat gevraagd hoe of wat met een nieuwe account . Ik heb een nieuw account aangemaakt 3 keer geld gestort. En won een bedrag van 1200 euro ik heb meteen op uitbetalen gedrukt. Ik was dolblij uiteraard vervolgens staat er bij uitbetaling in de wacht , meteen de chat in gegaan en ze gingen een routine onderzoek doen omdat de gegevens linken aan de oude account wat blijkt achteraf en dat heb ik in de chat allemaal gevraagd ik had dus nooit meer gebruik mogen maken van unibet maar in de chat gaven ze toe dat het hun fout is dat ik toch een account weer kon openen terwijl dat niet mag omdat de oude is opgeheven nu hebben ze het onderzoek afgerond en ik kan dus fluiten na me eerlijk gewonnen geld . Ik krijg alleen me stortings bedrag terug 50 euro. Ik ben dan ook diep bedroeft dat ze het zo afhandelen en ook in bezwaar gegaan . Ik hoop dat iemand dit kan oplossen want dat geld heb ik eerlijk gewonnen , en als ik geweten had dat ik geen account mocht openen meer had ik zeker ook geen geld gestort .

Ik ben tevreden als ze mij het bedrag uitbetalen wat ik eerlijk gewonnen heb

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dalina Visser