Klacht: uitbetaling compensatie blijft uit

op 04 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Naar aanleiding van een klacht, hier verder niet te vermelden, daar deze in principe opgelost is door een toegezegde compensatie van 75 euro. Dan was ik in de veronderstelling dat het is opgelost, maar het kon twee weken duren eer ik het zou ontvangen. Twee weken voorbij, niet direct bellen. nog twee weken gewacht. Niets ontvangen, toch maar weer bellen. Medewerker vertelt mij dat ze van niets weten! Uitgelegd dat de klacht nu wel groter is geworden door de uiterst onzorgvuldige non- afhandeling van mijn klacht. Medewerker handelt dit vervolgens in mijn ogen professioneel af door excuses aan te bieden en er dan 100 euro van te maken. Ik stem daar mee in en krijg keurig een schriftelijke bevestiging van deze toezegging met een nieuw referentienr. De datum is dan 11 juli 2017. Nu is het 4 augustus en niets ontvangen!! Weer bellen, en medewerker zegt dat het 26 juli is overgemaakt….. Ik moest maar met mijn bank bellen. Rekening nr geverifieerd en klopt, alles klopt, behalve dat het geld door mij ontvangen wordt. Ik voel mij langzamerhand belazerd door Ikea en overweeg andere stappen. Niet om die 100 euro, maar om de hele behandeling, schandalig gewoon.

Die 100 euto mag nu wel verdubbeld worden met een bos bloemen erbij en gemeende excuses.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schall