Klacht: Uitbetaling

op 14 februari 2018 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Op woensdag betaalt Manpower normaliter uit. Ik kreeg te horen dat ik deze week de laatste verrekening van gewerkte uren en vakantiegeld zou ontvangen. En dus verwacht dat dit op woensdag zou zijn. Echter nog niks ontvangen en Manpower reageert niet op mail en neemt de telefoon niet op. Wanneer ik een app stuur krijg ik te horen dat ze het druk hebben. Volgens mij heet dat werken, iets waar ze bij Manpower niet al te goed in zijn. Ik heb 8 maanden voor ze gewerkt en dit is de 4e keer dat er iets mis gaat mbt betalingen.

Wanneer ik deze week nog de betaling op mijn rekening heb.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 16 februari 2018 om 12:36 geantwoord

Hi Manon,

Vervelend dat het er op lijkt dat bepaalde zaken voor jou nu niet naar tevredenheid verlopen. Dit is natuurlijk ook niet onze bedoeling. Uiteraard willen we kijken hoe dit alles verloopt en wat we voor je kunnen doen nu.

Ik heb nu dan ook een officiële klacht procedure gestart voor jou. Manpower zal binnen twee werkdagen contact opnemen met jou!

Maarten
Customer Care Representative
Manpower

Bericht van Manpower

8 maanden geleden - Beste Manon, Ik heb terugkoppeling ontvangen van de persoon binnen Manpower die deze klacht van jou heeft opgepakt. Ze hebben vrijdag alsnog de betaling kunnen doen. Ook hebben ze jou geprobeerd te bellen maar helaas jou niet kunnen bereiken. Er is een voicemail ingesproken. Ik hoop dat hiermee jou klacht en vraag/verzoek correct is afgehandeld nu. Met vriendelijke groet, Maarten Customer Care Representative Manpower

Alle klachten die gemeld zijn door Manon1909