Klacht: Uitbetaling.

op 17 februari 2014 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Wij spelen drie tot vier maal per week telkens een ruime middag op de Keno machines als vaste gast. Doch, sinds enkele van deze automaten naar de beneden verdieping zijn verhuisd doordat de 1e verdieping is leeggeruimd, is de uitbetaling op de kasten schandalig te noemen.
Wij hebben het personeel daar op aangesproken, maar als standaard uitleg krijgen wij te horen dat ze meer dan 95 procent uitbetalen.
Zeer vreemd, want al maanden is het pet met de uitbetaling, s’middags maar ook s’avonds.
En deze klacht komt niet alleen van ons maar van vele bekenden als vaste gast die hier ook op spelen.
De nummers die je op de kasten vastzet worden meteen geblokkeerd, en haal je ze weg vallen de rijen daarna vol.
Hoogst irritant, waardoor je als vaste gast de lol vergaat,
Zo zijn er van de zes kasten voorheen, nog maar drie naar beneden geplaatst, twee naast elkaar in het niet roken gedeelte, en een in het roken gedeelte waar je na enkele minuten de ijspegels aan je neus heb hangen zo koud aldaar.
Maar daar wordt naar meerdere klachten ook niets aan gedaan.
Buiten dat was de kans groter dat je naast elkaar kon spelen toen er nog zes kasten stonden, nu gaat dat bijna niet meer als er een speler op een kast zit.
Maar goed, veel klachten krijg ik te horen over de uitbetaling beneden, en ervaar een wel degelijke irritatie daarover.
Op deze wijze doorgaan geeft geen vaste klanten binding.

Betere en eerlijkere uitbetaling waardoor irritatie uitbljft.
Sowieso voor de vaste middag klanten soms wat extra.
Meer Keno apparaten plaatsen, zodat men meer kans heeft naast elkaar te zitten spelen.
Keno apparaat in de koude rookhoek verwijderen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Holland Casino

Heeft op 28 februari 2014 om 15:17 geantwoord

Op 24 februari hebben gasten een persoonlijk gesprek gehad met een Supervisor Operations

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Holland Casino is afgesloten door de melder van de klacht.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Holland Casino beoordeeld.

Heeft op 28 februari 2014 om 18:11 geantwoord

Na een goed gesprek met enkele medewerkers van HC,
zijn we tot een positieve oplossing van onze klacht gekomen.
Het verminderde aantal bezoekers, en de crisis in den lande
heeft dan ook gevolg voor de frequentie van de uitbetalingen.
HC doet er dan ook alles aan om om het zijn klanten aangenaam mogelijk te maken.
Hopenlijk breken er weer zoals vroeger, betere tijden aan.

Alle klachten die gemeld zijn door JoMa team