Klacht: Uitbetaling

op 26 februari 2020 over Axender in de categorie Reclame

Mensen wat is dit van slecht bedrijf ,
Ik zeg het contract op en moet nog vier door lopen dat lukte niet alle vier weken i.v.m met nek en rug klachten. Maar wat zeggen hun zodra je op zeg krijg je niets meer uitbetaald. Dus ook al heb je voor je op zeg nog recht op vier weken omdat je die gelopen heb, en naar het opzeggen nog eens twee weken . Die loop dan allemaal voor niets. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt, maar dan de klachten regen hier op de site ook niet zo gek lijkt mij. De mensen die folders lopen worden zo slecht behandeld dat de folders van zelf niet meer bezorgd worden. Ik zou dan tegen alle ouders zeggen laat je kind hier niet aan beginnen.
Want ik heb vanaf november gelopen tot begin februari en heb uiteindelijk maar vier weken betaald gekregen voor 10 weken werk.de rest steken ze in eigen zak

Wanneer de uren alsnog uitbetaald worden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 12 maart 2020 om 12:16 geantwoord

Goedemiddag Lonetta Tolhuisen,

Vervelend dat er enige onduidelijkheid is ontstaan met betrekking tot de laatste uitbetaling. Wij hebben u destijds doorverwezen naar onze collega's in Cuijck en hopen dat het inmiddels is opgelost.

Klantenservice Axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door sanluc