Klacht: Uitbekering schade E5107-Z762457

op 16 februari 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 september kregen wij een schrijven van CB dat een voertuig van ons bij een aanrijding betrokken was. Hierop hebben wij onze reactie terug gestuurd.
Dit heeft helaas niet geholpen en is CB er klakkeloos vanuit gegaan dat wij fout zouden zijn.
Wat wij zo bijzonder vinden is dat jullie onze verzekering zijn maar dat er vanuit gegaan wordt dat het schadeformulier met tekening die door een andere partij gemaakt is (en wij hiervan helemaal niet op de hoogte waren) dat deze kloppen.
Jammer dat CB niet voor onze belangen op komt

Gewenste Oplossing:

Dat onze no claime niet verminderd wordt waardoor de premie stukken duurder wordt.
En dat onze verzekering CB - luistert wat wij hierop zeggen en niet willen luisteren en gewoon met een uitbetaling verder gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 20 juni 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels zullen jullie als bedrijf al een reactie op de klacht hebben ontvangen.

Vanuit het webcareteam zullen wij de klacht die u heeft geplaatst op klacht.nl sluiten.

Wij willen u bedanken voor het kenbaar maken van uw klacht.

Uw ervaring geeft Centraal Beheer de mogelijkheid om haar dienstverlening te verbeteren.

Hartelijke groet,

Het Centraal Beheer Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Stelbograaf B.V.