Klacht: Uit het niets geannuleerd

op 28 mei 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een topje besteld, de blauwe gina tricot one shoulder top maat 36, en ik ging betalen en toen werd ik doorgelinkt naar de website. Toen moest ik opnieuw inloggen en toen moest ik opnieuw beginnen met mijn bestelling. Ik wachtte het even af, vervolgens kreeg ik een mailtje met de bevestiging van de bestelling ik twijfelde een beetje dus ik ging in de app kijken bij mijn bestellingen. En toen stond er geannuleerd. Zonder dat ik hem zelf had geannuleerd. Dus toen belde ik naar jullie (Zalando)

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag het topje alsnog willen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva sophie