Klacht: Uit de caravan gezet zonder de kans te krijgen om kasten nog na te kijken

op 08 september 2016 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij zijn met onze zoon, schoondochter en twee baby’s (tweeling) naar Le Pommier geweest in Villeneuve de Berg. Omdat de heenrit overdag in de hitte zeer zwaar was met de babys, hadden we besloten om vrijdagavond terug naar huis te vertrekken en de nacht door te rijden ipv zaterdagmorgen te vertrekken en weer in de hitte terecht te komen. We vroegen dus aan Vacansoleil ter plaatse of het mogelijk was om onze caravan te komen controleren op vrijdag ipv op zaterdag. Ze vonden dat geen probleem en om 17u45 zou er een medewerker onze twee caravans komen nakijken. Mijn schoondochter vroeg of we na de controle de kindjes nog mochten eten geven en douchen. Ook dat was geen probleem. We moesten dan nadien de sleutels gewoon inleveren. Om 17.45 was er een controleur ter plaatse in onze caravan. In de vlucht keek hij rond, zonder grondige controle van de inventaris en dergelijke en zei : ok, sluit de deur maar en geef de sleutel maar aan mij. Ik stond versteld ! Gelukkig stonden al mijn koffers al in de auto maar ik was de drank vergeten voor onderweg die nog in de koelkast zat. Ik vroeg of ik die nog vlug mocht nemen en hij ging akkoord. Met de rapte keek ik nog rond, maar de kans om een laatste keer alle kasten te controleren had ik niet. Dan moest de man naar de caravan van mijn zoon. Ook daar een vluchtige controle en de vraag om de deur te sluiten. Volgens mij moest die man maar tot 18 u werken omdat alles zo overhaast gebeurde. Want onze buren mochten nog wel een uurtje in hun caravan blijven, maar die werd s morgens gecontroleerd. Mijn zoon zei toen dat er beloofd was dat ze de kindjes nog mochten wassen en eten geven. Maar dat mocht niet, de deur moest vast ! Daar stonden we mooi op straat ! Zonder douche, zonder eten , met twee kleine kindjes !!!! We zijn dan aan het zwembad de kindjes gaan wassen in een speciale ruimte voor babies. HEEL vuil was het daar ! Leuk dat je daar je kindjes moet wassen tussen spinnenwebben, bladeren van bomen en afval in de badjes en weten dat je letterlijk uit je caravan gezet werd ! De flesjes van de kindjes zijn we gaan opwarmen in een tankstation langs de snelweg, we hadden het wel gehad in Le Pommier. We waren twee uren aan t rijden toen mijn schoondochter eraan dacht dat haar souveniertjes voor thuis nog in de kast lagen in de slaapkamer.Ook twee beertjes van het lavendelmuseum die ik kocht voor mijn kleinkindjes lagen er nog. Ook honing en geurstokjes die mijn schoondochter kocht. Twee uur terugrijden was wel ver, en mijn zoon besloot de volgende ochtend contact op te nemen met Le Pommier en Vacansoleil daar. Ze zouden een dossier opstellen en de spulletjes opsturen. We hadden hen gezegd dat dat natuurlijk op onze kosten mocht. Na enkele dagen nog geen antwoord en mijn zoon mailde naar Le Pommier. Hij moet iets verkeerd gezegd hebben want hij kreeg een (volgens mij) grof antwoord ! Het ging over spullen die HIJ vergeten was . Inderdaad ja, dat geven we volledig toe. Maar hadden we tenminste de kans gekregen om alles nog eens vlug na te kijken hadden we die souveniertjes nu nog gehad. Maar meneer van de controle moest ons zo nodig ONMIDDELLIJK buitensluiten. Het is natuurlijk dom om iets te vergeten, maar bij mij gaat het om de emotionele waarde, vooral van die beertjes voor mijn kleinkindjes. En het gaat ook om de manier waarop we daar buiten gezet zijn ! LETTERLIJK ! De enige mogelijkheid volgens mij is dat iemand van de poetsdienst het over zijn hart kan krijgen om spulletjes van anderen mee te nemen en te doen alsof er niks gevonden is !

Heel graag had ik van jullie een reactie gekregen, maar natuurlijk nog veel liever : onze spulletjes teruggekregen want ze lagen in de kast in de slaapkamer GEGARANDEERD !!!!! Met dank en vriendelijke groet . Een heel ontevreden teleurgestelde oma

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick VR