Klacht: Twoo premium niet kunnen stopzetten

op 06 september 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Via eerdere klachten zag ik dat je via uw account in twoo zelf moet stopzetten, dit lukt niet. Ik krijg de melding dat dit via iTunes zelf moet. Echter daar kan ik automatisch verlengen niet uitschakelen. Ik wil hiervoor niet meer betalen en eis dat dit onmiddellijk wordt stopgezet.

Ik ben tevreden als mijn twoo premium niet meer van mijn rekening gaat.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 13 september 2016 om 11:30 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken en het klopt inderdaad dat je je Premium-abonnement afsloot via je iTunes-account.

Indien je je abonnement nog niet stopzette, dien je dit inderdaad via je iTunes-account te doen. Apple laat ons namelijk niet toe om hierin wijzigingen aan te brengen. Anders brachten we dit met plezier voor jou in orde.

Ik geef je hieronder alvast de instructies mee.

- Open even de iTunes appstore op je toestel
- Scroll naar beneden, en selecteer \"Mijn Apple ID\"
- Je krijgt nu een pop-up menu te zien, ga naar \"Beheer mijn abonnementen\"
- Hier kan je nu Twoo selecteren, en je abonnement stopzetten.

Kan je het even op die manier nakijken alsjeblieft?

Mocht je verder vragen hebben, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Ik help je dan graag verder. Ik wens je nog een fijne dag toe!

Alle klachten die gemeld zijn door Martine9782Goossens