Klacht: Vliegvakantie Curacao 19/06 tot 28/06/2017, klantnummer 1210142, Dossiernr.227106147

Nadine Feremans op 30 juni 2017 over Twist Nederland in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachten,
Ik heb mijn dochter en haar man een huwelijksreis cadeau gedaan, in het Floris Suite Hotel op Curacao met Tui. Ze zijn vol plezier en geluk ginder aangekomen, en gelijk met open mond staan staren op de accomodatie, die er op de originele foto\\\’s in de reisbrochures-boek zeer veel mooier en nieuwer uitziet dan in werkelijkheid.
Zij hebben de reisleiding erover aangesproken, en ook het noodnummer van Tui in Nederland gebeld, waar ze vriendelijk contact mee hadden, maar uiteindelijk is er niets gebeurt om hen bijvoorbeeld een mooiere kamer te geven , of iets extra. De excursies die aangeboden werden, waren allesbehalve goed:
Voorbeeld
– de boot naar klein-Curacao is midden op zee in panne gevallen, waardoor ze zelf een heel stuk moesten zwemmen om er te geraken
– de verhuurfirma\\\’s die aangeboden werden door de reisleiding waren verschrikkelijk duur en gaven geen service, waardoor ik , als moeder vanuit België aan minder dan de helft van de prijs via Tui een auto heb gehuurd
-een kayaktoer werd aangeboden, was eigelijk verplicht met begeleiding, maar toen mijn dochter en haar man daar kwamen, was er geen begeleiding te verkrijgen

Bovenal was er een privé strandje aan het hotel, en daar moesten de ligzetels apart betaald worden…(stond niks van vermeld)

Het ontbijt was niet in buffetvorm, maar elke dag hetzelfde bord met eieren, toast…. niets variatie, en als ze iets anders wilden eten, moesten ze bijbetalen…

Het zwembad was gevaarlijk om in te zwemmen, en waren een groot aantal mozaïeksteentjes die ontbraken, en zelfs gaten in de bodem, waardoor gevaar voor voetblessures, of verstuikingen…

Het ergste van alles was, dat alle gezellige items , zoals kussens, ligzetels enz… in erbarmellijke staat waren en vol schimmels, er lag zelfs een kat op de gewassen handdoeken aan het zwembad.

Alles was oud en onverzorgd en vuil…zelfs de toiletrol op de kamer was beschimmeld, dus zeker niet pas klaargelegd toen het fris getrouwde koppel arriveerde. Het douchegordijn was gewoon geel van ouderdom en de douche was beschimmeld.

Bij vertrek in de luchthaven terug naar Schiphol, kwam de steward zeer vriendelijk naar hen toe met de woorden:\\\”jullie zijn het bruidspaar zeker? Maar jullie zijn de enigen die als koppel niet naast mekaar mogen zitten op het vliegtuig\\\” !!!

Ik vind dit allemaal zeer spijtig voor hen…

Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan, en zou het zeer op prijs stellen als we een vergoeding of een tegemoetkoming of eventueel een deftige tegoed-bon ter compensatie zouden kunnen krijgen.

Met vriendelijke groeten

Nadine Feremans

Hierbij een aantal foto\\\’s van het kapotte zwembad, beschimmelde kussens, en de accomodatie die totaal anders was dan in de brochures.

Gewenste Oplossing:

Vriendelijk personeel in het hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Twist Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Twist Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door