Klacht: Wij voelen ons bedonderd door Twenthe uitvaart verzekering

user-1408929 op 11 januari 2018 over Twenthe in de categorie Uitvaart

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn door een mevr welke uit naam van de plaatselijk begrafenisvereniging zonder wij het wisten lid geworden van Twenthe uitvaartverzekering toen wij hierachter kwamen hebben wij via de mail alles opgezegd en ook de betalingen stopgezet, hierop volgde een rojament Na maanden niets gehoord te hebben kregen wij een brief dat we de drie jaarlijkse controle van dik €500 moesten betalen en anders ging het naar de deurwaarder. Na een mail te hebben gestuurd meld men dat er niets is ontvangen, het jammere is dat ik hem ook niet meer heb na heen en weer gemail werd gemeld dat er wel een herstelprocedure kon worden opgesteld maar de 500 euro blijft openstaan terwijl je omdat men macht heeft gevraagd hebt om een herstel want je komt er als burger schijnbaar niet af. Twenthe schuit telkens de schuld naar anderen terwijl ze weigeren om tot een oplossing te komen. Wij worden gewoon geïntimideerd met dreigen van een deurwaarder wij moeten betalen voor iets waar wij niets voor terug krijgen dit is toch schandalig. Omdat wij maar een Wajong uitkering hebben kunnen we 5euro missen per maand maar nee dat duurde twenthe te lang dan moesten we het maar met een deurwaarder regelen ik vind dit schandalig. Men mag onder verkeerde informatie aan de deur de burger wel een loer draaien maar men wil niet dit op een menselijke manier oplossen. Steeds weer een nieuw excuus dat het onze schuld is ik accepteer dit niet ik voel mij OPGELICHT.

Gewenste Oplossing:

Dat men de boel seponeert of ons redelijk tegemoet komt in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers en het buiten een deurwaarder laat, wij hebben dit niet geweten dan waren wij het niet aangegaan

Alle klachten die gemeld zijn door