Klacht: tweede vlucht niet gehaald

op 04 juli 2017 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw,

Op 18 juni vloog ik van New York naar Manchester om over te stappen naar Amsterdam. Helaas was het dusdanig druk op New York JFK dat wij dusdanig veel vertraging hadden. Door deze vertraging zouden wij onze volgende vlucht niet halen. Jullie hebben ons toen op een andere vlucht gezet. Onze bagage zou rechtstreeks doorgaan naar Amsterdam, dit kon uiteraard niet omdat wij ook met een andere vlucht zouden vliegen. We moesten uitchecken en opnieuw inchecken. Dat is op zich geen probleem, maar ik heb 1,5 uur op mijn koffer moeten wachten.
Uiteindelijk waren we meer dan 4 uur later in Amsterdam.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een compensatie zien voor de uren dat wij hebben moeten wachten.

Met vriendelijke groet,
Djamila Atlaoui

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 05 juli 2017 om 06:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Atlaoui,

Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Wij vinden het vervelend dat u problemen op de terugreis heeft ervaren. De vliegtickets zijn geboekt via Thomas Cook Airlines. Omdat dit de pagina van de reisorganisatie Thomas Cook in Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met Thomas Cook Airlines in Engeland, www.thomascook.com.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Thomas Cook Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door DjamilaAtlaoui