Klacht: tweede vlucht niet gehaald

op 04 juli 2017 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Beste meneer/mevrouw,

Op 18 juni vloog ik van New York naar Manchester om over te stappen naar Amsterdam. Helaas was het dusdanig druk op New York JFK dat wij dusdanig veel vertraging hadden. Door deze vertraging zouden wij onze volgende vlucht niet halen. Jullie hebben ons toen op een andere vlucht gezet. Onze bagage zou rechtstreeks doorgaan naar Amsterdam, dit kon uiteraard niet omdat wij ook met een andere vlucht zouden vliegen. We moesten uitchecken en opnieuw inchecken. Dat is op zich geen probleem, maar ik heb 1,5 uur op mijn koffer moeten wachten.
Uiteindelijk waren we meer dan 4 uur later in Amsterdam.

Ik zou graag een compensatie zien voor de uren dat wij hebben moeten wachten.

Djamila Atlaoui

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 05 juli 2017 om 06:34 geantwoord

Geachte mevrouw Atlaoui,

Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Wij vinden het vervelend dat u problemen op de terugreis heeft ervaren. De vliegtickets zijn geboekt via Thomas Cook Airlines. Omdat dit de pagina van de reisorganisatie Thomas Cook in Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met Thomas Cook Airlines in Engeland, www.thomascook.com.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thomas Cook Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door DjamilaAtlaoui