Klacht: Tweede pakket dat ik heb niet besteld

op 23 augustus 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Ik heb een pakket een paar maanden besteld heb ik die ontvangen na zoveel wachten,met een bedrag van 139 euro,inmiddels betaald.en na twee weken nog een pakketje ontvangen die niet besteld was met een bedrag van 151 euro.en die bedrag ga ik niet betalen.

Ik ben niet tevreden.ik ga niet betalen dat ik heb niet besteld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 28 augustus 2017 om 01:15 geantwoord

Geachte Rudolf Sirvania,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 29 juni 2017 een bestelling van u ontvangen. Voor deze bestelling hebben wij ook een betaling van u ontvangen.
Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u de extra producten van MuscleExtremeXXL heeft ontvangen (factuurnummer 401416193, naar u verzonden op 24 juli 2017 en 401420806, naar u verzonden op 14 augustus 2017).

Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website: http://nl.muscleextremexxl.com?terms#subscription

Uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor MuscleExtremeXXL is per direct beëindigd!
U kunt de ontvangen producten retour sturen naar:

MuscleExtremeXXL
P.O 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28
10001 Tallinn
Estonia

Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, dan zijn wij bereid om u 50% korting te geven op het factuurbedrag.
Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de korting, en wij zorgen ervoor dat we het bedrag reduceren na uw bevestiging.

Wij kijken uit naar uw antwoord,

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Rijstijl