Klacht: tweede klacht

op 16 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

ik verwijs naar een eerste klacht die ik plaatste op 28 mei om 21u12 met titel ‘te veel mankementen’. scandic bedden mailde me toen met als oplossing dat ze de ontbrekende dingen zo snel mogelijk zouden naleveren. ze beloofde me dat ze op ma 11 juni na 15.00u gingen komen. ik heb er speciaal een dag verlof voor genomen. niemand kwam opdagen! ik belde en belde en niemand nam op. daags erop wisten ze zogezegd van niets en kreeg ik een nieuwe afspraak op di 19 juni, weer na 15.00u. weer dus een dag verlof genomen en weeral kwam er niemand opdagen. ik heb hiervoor 2 dagen verlof genomen, terwijl we er slechts 20 per kaldenderjaar hebben! tweemaal hebben ze me bedrogen, tweemaal hebben ze niet tijdig verwittigd. dit spelletje is al meer dan 2 maanden bezig. ik ben het kotsbeu en eis METEEN mijn geld terug. de service is allesbehalve. ze liegen en bedriegen en leveren de helft van het bestelde dat op zijn beurt nog eens gescheurd is!!! als ik bel, pakken ze zelfs bewust niet op!!! ik heb al ik eis meteen een kant en klare oplossing. ofwel mijn geld ofwel binnen de week alles wat nog ontbreekt en een nieuwe boxspringkader, want de geleverde is gescheurd geleverd!!!! indien dit weer niet in orde komt dien ik een klacht in met alle gevolgen van dien!

zie hierboven

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht farwa

5 jaren geleden - wie heeft deze klacht als opgelost gemarkeerd?? ik heb nog niets van oplossing vernomen dus deze klacht is zeker nog NIET opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door farwa