Klacht: Twee maanden geen levering

op 02 mei 2016 over Muziekhandel Frans van der Hauw in de categorie Muziekwinkel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Muziekhandel Frans van der Hauw over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Muziekhandel Frans van der Hauw in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Muziekhandel Frans van der Hauw een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Muziekhandel Frans van der Hauw

Heeft op 23 oktober 2017 om 21:49 geantwoord

Het betreffende klokkenspel was niet op voorraad en had een langere levertijd dan verwacht. Het instrument zou 27-04-2016 worden opgestuurd, maar is vanwege Koningsdag en vakantie begin mei 2016 opgestuurd. Soms zijn wij afhankelijk van de leverancier die dan geen voorraad heeft. Deze geeft vaak wel een levertijd aan, maar dit loopt soms ook uit.

Alle klachten die gemeld zijn door Deva Duta