Klacht: twee maanden doorbetalen na afloop contract

op 11 mei 2017 over Happy Bodies in de categorie Lifestyle winkels

In april 2016 heb ik een éénjarig contract met Happy Bodies afgesloten. Na 3 maanden ben ik gestopt en nam de maandelijkse afschrijvingen als mijn verlies. Dat betekende plusminus 9 maanden betalen voor niets maar daarvoor neem ik mijn verantwoordelijkheid. Ik zag echter in mei 2017 dat er na afloop van het contract toch nog geld werd afgeschreven en heb daarover een mail gestuurd. Toen bleek dat ik persoonlijk moest langskomen om op te zeggen en dat na papierwerk mijn opzegging in behandeling genomen werd.Komt er op neer dat ik na het verlopen van mijn contract nóg eens twee maanden contributie moest betalen. En ik ga niet sporten dus betaal ruim 130 euro voor niets! Bij mailwisseling over mijn situatie krijg ik dan in eerste instantie een soort algemene respons. En na nog eens een mailtje een zakelijke onverbiddelijkheid. Geldelijk gewin boven alles!

Ik zou het fair vinden als de maanden na april (na afloop van het contract) zouden worden geretourneerd. Ik maak immers al 9 maanden geen gebruik meer van deze sportschool. Waarom moet ik dan nog eens twee maanden extra betalen?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Happy Bodies over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door W C M Brouwer