Mijn Klacht:
Gisteren (26 gebruari) was ik niet thuis, er werd geen briefje achtergelaten, ik moest van de afzender vernemen dat ik niet thuis was, vandaag (27 februari) was ik weer even weg, de buurvrouw zou opletten, echter het pakje is gewoon open en bloot bij de achterdeur neergezet, dit is toch niet normaal, het had ook gestolen kunnen worden, ik vind dir onverantwoord gedrag van de bezorger!!
Gewenste Oplossing:
Als het gaat volgens de regels, als je niet thuis bent een briefje wordt achtergelaten, met daarin vermeld dat het de volgende dag opnieuw wordt aangeboden, en bij weer niet thuis een berichtje achterlaten waar men het op kan halen!

