Klacht: Twee keer hoogste bod, en twee keer foutmelding krijgen

op 21 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hallo,

Ik wou voor valentijn een nachtje weg. Heb 3 en een half uur staan kijken en bieden op dit hotel. Telkens overboden.
Laatste 20 seconden heb ik een bod gedaan. Ik werd overboden door 57 euro. Ik heb gelijk binnen de tijd 60 en 65 euro geboden. En ja hoor, 2 keer een foutmelding van probeer het nogmaals,en toen was de veiling voorbij !
Nu heb ik gelijk weer op hetzelfde hotel villa geboden met 55 57 en 58 euro. Ik moet weer 6 uur wachten. Dit gebeurd me helaas vaker. Ik krijg mijn twijfels bij deze site !
MVG

Ik zou de winnaar moeten zijn. Er is nu weer een veiling met hetzelfde hotel. 57 euro geboden. Ik wil het is een keer winnen zonder al die rare poespas wat er altijd gebeurt op deze site.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij zien in uw account dat u inderdaad een aantal keer op veilingen heeft geboden waarbij uw bieding te laat binnen is gekomen. Voor een overzicht verwijs ik u door naar het privé bericht wat ik u heb gestuurd. Het kan zijn dat de tijd op uw computer niet synchroon loopt, waardoor de veiling eigenlijk al is afgelopen terwijl u computer aangeeft dat er nog tijd is. Wij raden u aan om de tijd op uw computer te synchroniseren met de internettijd en met de tijdzone op +1. Windows kan de tijd automatisch synchroniseren met een tijdserver zodat de juiste tijd nauwkeurig wordt weergegeven. Volg deze stappen om Internettijd in te schakelen: Klik op de weergegeven tijd in de taakbalk (rechtsonder in uw beeldscherm) en klik vervolgens op Instellingen voor datum en tijd wijzigen. Er wordt een venster met de datum en de tijd geopend. Klik op het tabblad Internettijd en vervolgens op Instellingen wijzigen. Als u wordt gevraagd om een Administrator-wachtwoord of bevestiging, typ het wachtwoord dan of geef de bevestiging. Controleer of ‘Klok met een internettijdserver synchroniseren’ is aangekruist. Klik op OK . Met vriendelijke groet, Lara – VakantieVeilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht nverbeek89

3 jaren geleden - Ik krijg gewoon deze email terug! Wat is dit voor een antwoord. Ik heb 3 keer nu geboden op hetzelfde hotel, 1 via mijn laptop, 2 via mijn smartpfone, en 3 via mijn eigen pc thuis. 3 keer al die errors van er is iets fout gegaan in de laatste 20 seconden. En vakantieveilingen zegt dat mijn tijd niet klopt? Klopt jullie tijd wel?En al die bieders wie 6 uur van te voren al van 1 euro naar 30 euro gaan? Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij zien in uw account dat u inderdaad een aantal keer op veilingen heeft geboden waarbij uw bieding te laat binnen is gekomen. Voor een overzicht verwijs ik u door naar het privé bericht wat ik u heb gestuurd. Het kan zijn dat de tijd op uw computer niet synchroon loopt, waardoor de veiling eigenlijk al is afgelopen terwijl u computer aangeeft dat er nog tijd is. Wij raden u aan om de tijd op uw computer te synchroniseren met de internettijd en met de tijdzone op +1. Windows kan de tijd automatisch synchroniseren met een tijdserver zodat de juiste tijd nauwkeurig wordt weergegeven. Volg deze stappen om Internettijd in te schakelen: Klik op de weergegeven tijd in de taakbalk (rechtsonder in uw beeldscherm) en klik vervolgens op Instellingen voor datum en tijd wijzigen. Er wordt een venster met de datum en de tijd geopend. Klik op het tabblad Internettijd en vervolgens op Instellingen wijzigen. Als u wordt gevraagd om een Administrator-wachtwoord of bevestiging, typ het wachtwoord dan of geef de bevestiging. Controleer of ‘Klok met een internettijdserver synchroniseren’ is aangekruist. Klik op OK . Met vriendelijke groet, Lara – VakantieVeilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. In het prive bericht die wij u hebben verzonden, staan links van de veilingen waar u op heeft meegeboden. U kunt via deze links terug zien, dat er biedingen zijn geplaatst op tijdstippen waar u ook heeft proberen mee te bieden. Het systeem waarin de veilingen worden gehouden moet zich bij elke gebruiker en daarmee ook elke browser aanpassen. Dit houdt in dat wat u als bieding zag staan, alleen voor u te zien was omdat uw webbrowser (of browser via telefoon) bij deze veilingen niet automatisch inlaadt, en daarmee niet de nieuwe biedingen kon inzien. De latere biedingen worden in uw browser niet verwerkt, waardoor u verouderde informatie te zien heeft gekregen. Mocht u hier nog inhoudelijke vragen over hebben dan horen wij dat graag via webcare@vakantieveilingen.nl. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 26 januari 2014 om 16:09 geantwoord