Klacht: Twee keer betaald via worldpay maar niks in mijn order history

op 10 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 December € 4.25 betaald en 10 december €4,00 voor spullen van de app wish via klarna. Nu heb ik bij klarna gekeken en daar staat niets bij van deze betalingen. Op mijn app staat ook niks in de order history. Het geld is dus niet naar wish/klarna gegaan maar is denk ik ergens blijven hangen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag in totaal €8.25 terug willen hebben
(helaas kan ik maar een van de twee pdfjes laten zien maar als er maar een kan worden terugbetaald dan zal ik die andere ook sturen met een nieuwe klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

U kunt het beste hierover met Klarna bellen.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door MariekeBruisten