Klacht: Twee keer 9,75 afgeschreven onder mom van ‘administratiekosten’ voor bromfietsverzekering na afsluiting en schorsing?

op 20 maart 2017 over Unigarant in de categorie Verzekering

Nadat ik een verzekering had afgesloten bij Unigarant verzekeringen voor een Tomos snorbrommer, werden 9,75 poliskosten in rekening gebracht. De brommer deed het niet en ik kreeg hem niet meer aan de praat. Nadat ik de snorbrommer had geschorst, werd er pardoes weer 9,75 in rekening gebracht onder vermelding van ‘administratiekosten’. Er waren 3 maanden verstreken sinds het afsluiten van de verzekering tot het doorgeven van de schorsing. De zogenoemde administratiekosten zijn opgesteld 9,75 *2= 19,50, en ik moest nog 1,32 bijbetalen?! Dus met andere woorden ik heb 23,76+ 1,32=25,08 betaald voor een kwartaal, waarin de brommer stuk, en is er 19,50 aan administratiekosten in rekening gebracht.Ik had dit aangekaart bij de klachtenafdeling maar werd verwezen naar artikel 11e en 10 in hun polisvoorwaarden. Ik heb echter 11 euro betaald aan de RDW om te schorsen en moet ik weer 9,75 betalen?

Wanneer ze de tweede keer, onterecht in rekening gebrachte, administratiekosten teruggegeven.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 20 maart 2017 om 16:15 geantwoord

Heeft op 21 maart 2017 om 22:47 geantwoord

Nee niet tevreden, ik heb ruim 15 euro aan telefoonkosten gemaakt door een maand lang met verschillende medewerkers van de klantenservice contact te hebben over de issue, dit is al sinds ik de brommer had geschorst op 23 februari 2016. Die telefoonkosten overschrijden zelfs die onterecht in rekening gebrachte poliskosten. Ik heb hierom telefonisch gehad met een medewerker van Unigarant maar die wilde die toezegging niet geven.

Alle klachten die gemeld zijn door Snorbrommerverzekering
x