Klacht: klantenservice onbereikbaar

op 04 december 2019 over TVreus in de categorie Internetshops - Elektronica

De klantenservice is onbereikbaar. Mailen geeft geen reactie en telefonisch wijst alles erop dat ze er alles aan doen om niemand te woord te willen staan: de helft van de keren wordt er geen verbinding gemaakt, en de andere helft wordt er door een antwoordmachine gezegd dat je wordt doorverbonden maar dat er x wachtenden voor je zijn. Dit nummer is altijd super hoog. Iets van 19 ofzo. En maakt niet uit hoe laat je belt. Zelfs als zijn ze net open dan nog zijn er altijd iets van 18 of 19 wachtende voor je. En ze weten ook heel goed de wachttijd door te geven. Die is altijd iets van 45minuten. Daar wacht dus niemand op.

Ik zou graag de factuur van hun ontvangen van een product dat ik in oktober 2017 heb gekocht via hun website. Mijn emailserver is gecrasht en vandaar dat ik de factuur nergens meer kan vinden.
Mijn product heeft een defect maar deze kan ik met de factuur direct via Samsung laten repareren. Hier hoef ik TVreus dus niet meer lastig te vallen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TVreus

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TVreus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans-Erik