Klacht: TV storing sinds 7 december 2017

op 19 december 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Sinds donderdag 7 december 2017 is het TV signaal erg slecht. Op dinsdag 12 december 2017 is er een Guidion monteur langs geweest maar kon aan de installatie in huis (inclusief modem) geen bijzonderheden vaststellen. Op donderdag 14 december 2017 is er van de provider Telfort een terugkoppeling geweest dat er tijdens graafwerkzaamheden een beschadiging aan glasvezel kabel buitenshuis is beschadiging is opgetreden en dat deze beschadiging door Reggefiber moet worden gerepareerd. Op maandag 18 december 2017 en dinsdag 19 december 2017 telefonisch contact gehad met Telfort, maar Telfort had nog geen terugkoppeling van Reggefiber gehad wanneer men de reparatie gaat uitvoeren. Telfort heeft Reggefiber wederom gevraagd om hierover terugkoppeling te geven, maar tot dusverre zonder resultaat. Ik zou het zeer op prijs stellen wanneer Reggefiber aan Telfort (en mij) laat weten wat de huidige planning is met betrekking tot de uit te voeren reparatiewerkzaamheden. Na bijna twee weken TV storing lijkt mij dit een allerzins redelijke vraag.

Ik ben tevreden wanneer de reparatie werkzaamheden naar behoren zijn uitgevoerd.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 20 december 2017 om 13:12 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Naber-Tingen,

Ik heb deze klacht ook via klachtenkompas ontvangen en zojuist in behandeling genomen. Daarom sluit ik de klacht via deze website, klacht.nl.

Joanne
. . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Reban