Klacht: TV reparatie niet volgens afspraak, oplossingen ook niet nagekomen

op 16 januari 2014 over Maxwell in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Wij zijn niet tevreden met het verloop van de reparatie van onze Samsung televisie en de afhandeling of correctie van de fouten vanuit u en het reparatiebedrijf.

Wij zouden een prijsopgave krijgen (achteraf begrepen wij dat dit alleen was boven de €150,- volgens Samsung voorwaarden, dat is ons NIET verteld hoewel wij uitdrukkelijk hebben gevraagd of wij ALTIJD vooraf een prijsopgave zouden krijgen). Wij zouden met de prijsopgave akkoord moeten gaan vóór reparatie, of juist niet als wij het niet meer vonden lonen voor onze oudere televisie (begrijpelijk tegen onderzoekskosten, dat is ons wel verteld bij navraag).

Wij kregen echter tot onze verbazing een telefonische mededeling dat de televisie ‘klaar’ was. Gemaakt voor een bedrag van €196. Onaangekondigd en dus zonder ons akkoord.

De televisie deed het nog, alleen de HDMI aansluiting en het geluid was niet meer in orde. Nu zitten we helemaal zonder televisie OF hebben we geen andere keuze dan een hoog bedrag op te hoesten voor het terug krijgen van ons verouderde apparaat.

Wij zijn zelf naar de winkel gekomen om dit aan te kaarten want oké, een fout kan gebeuren. De medewerker was vriendelijk en begripvol. Wij waren blij dat er contact opgenomen zou worden met het reparatiecentrum en wij alsnog alles op mail zouden krijgen mèt prijsopgave èn een voorgestelde oplossing voor de situatie. Echter; De dag dat wij iets zouden horen is ook alweer 3 weken en een e-mail reminder van onze kant uit geleden, nog altijd niets!

De voorwaarden van Samsung zijn ons niet verteld (ookal hebben wij erom gevraagd) maar zelfs die voorwaarden zijn niet nagekomen. De beloofde keuzemogelijkheid is ons hierdoor ontnomen, wij worden op kosten gejaagd en vervolgens mogen wij er achteraan BLIJVEN gaan om dit opgelost te krijgen. Dit vinden wij geen service van uw kant!

Eindelijk eens de beloofde reactie, dat ten eerste. Ten tweede willen wij ons toestel terug en een nette oplossing van uw kant voor alle niet nagekomen afspraken (dat zijn er inmiddels een aantal).

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Maxwell over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Maxwell in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Angry.Bird

3 jaren geleden - Nog altijd geen reactie vanuit Maxwell!!

Reactie van de melder van de klacht Angry.Bird

3 jaren geleden - We zijn nu meer dan een HALF JAAR verder, nog altijd zonder televisie en €100 lichter!! BELACHELIJK! DIT KAN ECHT NIET MEER!!! We moeten er zelf telkens achteraan, nog altijd. Die ene keer dát we gecontacteerd zijn (op het verkeerde telefoonnummer voor de verandering, dit hebben we ook al meermaals doorgegeven) spreekt het hoofdkantoor in dat we de winkel moeten contacteren, maar die weten van niets. Zouden het navragen maar we horen alwéér niets. We zijn het zat en zijn na al die tijd en frustratie echt niet meer tevreden met een "gratis" herstelling (lees: we hebben al €100 uitgegeven voor de reparatie van een half jaar!!!!) en een ´sorry sorry sorry´ van de winkel. Wij voelen ons belazerd en absoluut niet serieus genomen, we staan op het punt aangifte te doen van oplichting!

Reactie van de melder van de klacht Angry.Bird

3 jaren geleden - Na het plaatsen van de klacht heeft dit verhaal nog een half jaar mogen duren, maar er is een eind aan dit verhaal gekomen: Een welgemeende excuses en een nette oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Angry.Bird